torsdag 11 oktober 2012

Suck......

Oj så less jag blir! Här har jag beställt en del saker och det kommer aldrig. Min första beställning la  jag 27/9 och den andra 1/10. Jag mailar till företagen och de säger att de ska på mässa och kan inte skicka det förrän efter de varit på mässan. Det är klart att jag förstår att de har mycket att göra. Men om jag beställer saker som finns i lager då och sen när de ska skicka iväg mina saker till mig så är det slut! Varför ska de som är på mässan prioriteras före mig som har beställt måndagen innan mässan. Suck vad ska man göra!? Nåja ett av mina paket ska skickas i morgon så jag borde ha det på måndag. Och det andra som jag beställde den 1/10 fick jag ett mail om att en del saker var slut även där pga mässan och de undrade om jag ville makulera min beställning!? Men HALLÅ! jag vill väl ändå ha de andra sakerna som inte var slut!!!  Hoppas att det paketet oxå ska komma på måndag men vem vet.

Nä nu ska jag se om jag kanske kan skapa något ist för att bara sitta och gnälla men det blir inte bättre av att jag har migrän heller. :-/

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar